.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنان تکان دهنده پرستویی در نوشهر؛
حمایت مسئولان از تولید فیلم های ژانر دفاع مقدس فقط شعار و حرف است
از زمانی که بازیگری منبعی برای کسب ثروت و شهرت افراد شد فاتحه سینمای کشور خوانده شد.امروز کاری کردیم سرمایه ها و اساتید و پیشکسو تان تئاتر و سینمای کشور خانه نشین شو ند و در عوض کسانی را وارد سینمای ملی نمودیم که فقط جذابیت ظاهری داشته و..
حمایت مسئولان از تولید فیلم های ژانر دفاع مقدس فقط شعار و حرف است

پرویز پرستو یی در نوشهر اظهار داشت:حمایت مسو ولان از تولید فیلم های ژ انر دفاع مقدس فقط شعار و حرف است
به گزارش " خبرنگار شمال نیوز " هنرمند برجسته تئاتر - سینما و تلویزیون کشور در مراسم گرامیداشت روز ملی سینما و نشست ورک شاب تخصصی بازیگری در سینما به شهرستان نوشهر سفری یک روزه داشت و در جمع صمیمی اهالی هنرمند نوشهر و چالوس حضور یافت و پاسخگوی سوالات متعددشان شد.
به علت طو لا نی بودن مطالب سخنرانی در اینجا بخش های مهم سخنان پرو یز پرستو یی اشاره می شود :

* در کشور دغدغه نویسنده خوب نداریم ولی محدو د یت هایی است که نمی گذارد آثار فاخر سینمایی تو لید شود پروسه تولید فیلم در ایران وضیعت اسفناک دارد همچنین معضل سینمای امروز ایران نبود یک فیلم نامه قوی است .

برخی از محدودیت ها باعث شده تهیه کنندگان و فیلم سازان دنبال موضوعات دم دستی و کوچه بازاری بروند. بازیگر نقش حاج کاظم در فیلم آ ژانس شیشه ای ابراهیم حاتمی کیا ادامه داد : متاسفانه مسئولان فرهنگ و هنر کشور و بنیاد فارابی از تولید فیلم های فاخر در ژانر دفاع مقدس حمایت جدی نمی کنند و حمایت آنان فقط حرف و شعار است مثلا برای فیلم سیزده 59 یک ریال کمک مالی نکردند و حتی دست اندر کاران این فیلم را مجبور کردند در انتخاب بازیگران و محتوای اصلی فیلم تغییرات اساسی ایجاد کنند.

پرویز پرستو یی افزود : از زمانی که بازیگری منبعی برای کسب ثروت و شهرت افراد شد فاتحه سینمای کشور خوانده شد . امروز کاری کردیم سرمایه ها و اساتید و پیشکسو تان تئاتر و سینمای کشور خانه نشین شو ند و در عوض کسانی را وارد سینمای ملی نمودیم که فقط جذابیت ظاهری داشته و در حرفه هنر بازیگری بی ر یشه هستند این عوامل باعث شکست گیشه شده است.

وی در ادمه با انتقاد به مسوولان رسانه ملی نسبت به اصرار پخش برنامه سینمایی (( هفت )) از سبکه 3 تاکید داشت : بنده قصد بی احترامی به هیچ کس ندارم ولی بعضی از مسایل مطروحه در برنامه هفت منصفانه و در شان سینمای مملکت نیست . افرادی را به عنوان کارشناس و منتقد به تلو یز یون دعوت می کنند که حتی یک دقیقه تجربه حضور در صحنه تئاتر و سینما ندارند نمی دانم چه لزومی دارد این برنامه کما کان ادامه یابد.

پرو یز پرستو یی گفت : هنرمندان شهرستانی ناب تر ین و سالم ترین افراد جامعه هنری کشور به شمار می رو ند و در کمال محدود یت و مظلومیت در راه رشد و اعتلای هنر کشور مشغول انجام وظیفه هستند. گفتنی است پرو یز پرستویی متولد 1334 اهل همدان و روستای چار دولی از توابع کبودرآهنگ می باشد و از آثار سینمایی و تلویزیونی وی می توان به شکار - دیار عاشقان - آدم برفی - مهر مادری - کافه ترانزیت - موج مرده - مرد عوضی - مومیایی 3 - عزیزم من کوک نیستم - سیزده 59 -کتاب قانون - به نام پدر - زیر تیغ - د و ئل - لیلی با من است - مارمولک و ... اشاره داشت.

 حواشی این مراسم :
حدود 200 نفر هنرجوی نوجوان و جوان تئاتر و سینمااز ساعات اولیه صبح در سالن اجتماعات اداره ارشاد نوشهر حضور داشتند .
 مراسم قراربود راس ساعت 9 و 30 دقیقه با حضور میهمان اصلی برنامه پر و یز پرستو یی آغاز شود ولی با بیش از 1 ساعت تاخیر شروع شد که گله مندی اکثر حاضران و مدعوین را در پی داشت . 
خانم آرزو شهابی تنها یادگار مرحومه مهین شهابی بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما و تلو یز یون نیز به عنوان میهمان ویژه حضور داشت . 
در پایان ورک شاب تخصصی بازیگری در سینما حاضران به تفکیک دختران و پسران با پرو یز پرستو یی عکس و امضای یاد گاری گرفتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 شهريور 1390
بنده ارادت خاصی به بزرگاه هنر مملکت دارم با حرفای استاد پرستویی کاملا موافقم. سینمای امروز ایران ابتذال گرفته دختران تازه به دوران رسیده با قیافه های ساسی مانکنی دل تهیه کنندگان را برده اند نشریات زرد چپ و راست تصاویر بزک کرده های را برای فروش بیشتر چاپ می کنند اساتیدی چون مشایخی - رشیدی - کشاورز - انتظامی را روانه خانه کرده اند . باید به حال فرهنگ و هنر ایران و مسوولانش فقط گریه واقعی کرد .
خانعلی ویسی 26 شهريور 1390
با سلام از مسئولین محترم استانی حفاظت حراست دادگستری سازمان بازرسی استاندار محترم و اطلاعات محترم مازندران سوال می شود چرا به خلاف اداره برق مازندران نسبت به خیانت و بودجه دولت و خلاف کارشناسی و تبانی با افرادی که مالک نبوده اند و مدارک موجود است در حفظ بودجه دولت چرا هیچ مرجعی پاسخگو و رسیدگی به این امر ندارد که مدارک موجود است و چرا تباه نمودن حقوق بعضی مالکین از جمله اینجانب خانعلی ویسی بر اثر عبور برق 230 کیلووات چرا هیچ مرجعی به عدالت خواهی قضاوت نمی کند آیا نظام اسلام شایسته می داند حق مرا عده ای بخورند چرا قانون عدالت را در حفظ حقوق اینجانب زیر پا گذاشته است آیا این عدالت اسلام است و یا عدالت وجدان و دین است چه مرجعی باید از روی ایمان پاسخ این حقیر را بدهد تقاضا دارم با رجوع به وجدان و هر چه که می پرستید پاسخ منطقی بدهید با تمام بی عدالتی که مدارک موجود است 09111958299

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.